Autor: Dragana Prica - dragana@021.rs

Novi Sad
25.06.2018.
14:04 > 14:51
U jednom butiku renomiranog svetskog proizvođača garderobe i obuće, a smeštenog na prvom spratu tržnog centra BIG, nije moguće izvršiti reklamaciju kao u ostalim radnjama jer reklamacije kupaca prima samo jedno lice i to, samo utorkom.
  • primer iz Finske

    28.06.2018 12:17
    Bio u Finskoj prosle godine. U jednoj radnji kupim par majica, dodjem kuci, skontam posle par dana da mi se ne svidjaju, naravno skinuo sa njih cenu i bacio racun.
    I kazem "hajde da probam da ih vratim, ionako ih nisam nosio, plus prolazim pored radnje, nista me ne kosta"
    Ja tamo...stavim majice na pult, kazem da mi se ne svidjaju i da bih da ih vratim nazad i kazem da sam racun izgubio ali da sam majice kupio pre tri dana.
    Oni kuc kuc na komp, nadju moj racun, uzmu majice, vrate pare. Sa sve osmehom.

    E tako se to radi. Zato je Finska tamo gde jeste a mi tu gde smo mi.
    Inace zbog takvog ugodjaja i dalje tacno znam i ime radnje i lokaciju, dobra reklama je cudo :)
  • Miki

    28.06.2018 07:40
    U cemu je problem da se napise puno ime takvih pa da ih bojkotujemo kao svagde u svetu????
  • Sanja

    26.06.2018 11:05
    Upravo juče sam imala slično iskustvo sa sportskom radnjom na istom mestu. Prodavačica i šef nisu hteli da prihvate reklamaciju jer nisam imala račun iako sam imala etiketu s cenom i njihovim bar kodom :(.
  • novosadjanka

    26.06.2018 08:43
    pravna drzava
    potrosaci nisu obavesteni o svojim pravima, koja glupost, potrosaci jesu obavesteni o svojim pravilam ali se ta prava ne postuju, a inspekcije ne stite potrosaca vec prodavce, sve dok se tako budu ponasali to nam je sta nam je. Sta vredi da se zalimo kad nas vodaju i prave budalama, a dok ti isteras istinu na cistac ima da se ozucis i nasetas. Zato potrosaci alale i bace robu. Tek kod bele tehnike ili robe koja bas puno kosta pokusavaju da isteraju pravdu. Nasi zakonu su na papiru a niko se toga ne pridrzava varaju i obmanjuju se kupci u svim segmentima, i zato neka nam je bog u pomoci.
  • artist

    26.06.2018 07:26
    Kakva drzava takva i trgovina .
  • Koagulant

    26.06.2018 01:31
    Sve ovo kod nas su neke fransize ili mesto drugo. Retko koju rasnju drzi sam brend, mozda Nike npr. Dakle od starta imate posla sa nasim ljudima - sta vam to govori?

    Ne znam sta vama govori ali znam sta je meni reklo. Ja vec deset i kusur godina nista ne kupujem ovde. I nisu samo cene problem. Mnoga roba je mesana kineska bofl roba sa brendiranom robom koja je opet nizeg kvaliteta nego za zapadno trziste. Imam pouzdane izvore za ovu tvrdnju i jako dobro znam kako se bofl roba pegla do ponoci da bi zavrsila na rafovima za nestvarne cene. Npr farmerice donete za 12eur sada su 70 i vise eur.

    To sto se tu radi radi se i u celoj drzavi i u svim porama drustva. Drp ovamo drp onamo i izbegavanje odgovornosti. Ja sam se pomirio da nam nema pomoci...
  • sale novosadjanin

    25.06.2018 23:26
    moj slucaj
    pokusavam sa MTS--om da raskinem ugovor vec 7 meseci..nikako da odgovore na jednostavno pitanje,u kome trazim da mi obrazloze zasto ne mogu i koju im to ja stetu nanosim,kada nemam duga po utrosenim impulsima...slali su mi preteca pisma itd ...
    sad mogu samo da me tuze...ko ih ...
  • Aleksa

    25.06.2018 21:27
    Nije jedini slučaj
    Tako su i mene vozali u Carpisi. Prodali mi kofer uz neogranicenu garanciju, a kad je točkić oštećen promenili priču - samo dok se takav kofer proizvodi, 2 godine bla bla...uz beskrajno dosađivanje, pisanje mejlova, konačno zamenili. Od mene više ni dinara, ali antireklamu svuda. :)
  • Nervirach

    25.06.2018 21:10
    Pa vi kupujte i dalje ovde pa pomazite baticu i Matijevica. segedin je lep, Temisvar, Pecuj. Odete na izlet, vidite nesto lepo i pazarite. Nadivite se onom sto su nasi patriJote porusili, spojite lepo i korisno.
  • mentalitet potrošača

    25.06.2018 21:03
    nevaspitani i neobavešteni
    kod nas važi ono geslo da je kupac uvek u pravu; s takvim geslom stvorena je gomila razmaženih potrošača koja smatra da mu i neosnovana reklamacija, poput pogrešnog izbora prilikom kupovine, mora biti uvažena, da se sve može pod bilo kojim uslovima zameniti, čak i kada nemaju dokaz o kupovini u vidu računa, jer sada postoji taj famozni zakon koji ih štiti. Kupi belo meso, pa kad dođe kući, prohte mu se batak, dođe i traži zamenu. Ili smatra da mora biti uslužen kao tri prosečna kupca, ne mareći niti za druge potrošače, niti za radno vreme trgovine, a najmanje za one koji tu rade. Potrošače svakako treba edukovati u pogledu prava koja uživaju, ali im nikako ne treba dopustiti iživljavanje na zaposlenima u trgovini kojem su skloni, jer im to pravo niko nije dao. Da ne govorimo o drugim zloupotrebama u sektoru trgovine kojima su izloženi trgovci, poput tajnih kupaca, novoustanovljene kategorije huškača protiv zaposlenih u trgovini kod njihovih poslodavaca, zbog kojih se neretko dešavaju i otkazi.
  • Seka

    25.06.2018 20:52
    Tužno
    Svi zakoni su postojali i pre EU ali ih niko ne poštuje. Domaće tekstilce su ugnjetavale inspekcije redom dok ih nisu pozatvarali, a sad kad god krenem u kupovinu po fensi „plastikarama“ pitam se čime smo zaslužili ovoliko smeća? Najčešće kupovinu obavim van zemlje i nemam potrebe za reklamacijom jer kvalitet odgovara ceni, a ovde nema garancije ni kad istreseš gomilu para...
  • Sima Kosmos

    25.06.2018 19:33
    Uzrečica
    Mom kolegi kada izadje neka baba ne pešački ili neko ispred napravi prekršaj počne da psuje Vučića
    . Naravno on je za sve kriv
    . Tako i ovaj koji neće da ode u utorak i zameni farke, lakše je da kaže banana država smrdija i da pljuje pa vlasti.
    Inače ima ekipa lepih novosadjanki koje kupe jedan komad original firmirane robe a zatim i istu takvu kopiju na pijaci pa sa tim računom i kopijom odu nazad u prodavnicu da zamene kopiju za još jedan original. Zato je samo jedan radnik ovlaśćen da menja. uglavnom bude neko iskusan i ko zna za jadac. Ako se pak i on zezne i zameni, zna se, Vučić je kriv.
  • Bora

    25.06.2018 18:36
    Kako znaju kad treba da naplate il ako im neplatis odma izvrsitelji na vrata a kada treba za potrosaca tu se prave nemi e pa nemojte da ih vise i podrzavamo neka propadaju netreba mu vise nikad uci u radnju pa neka bankrotira to bi mu bas od srca uradio i smejao bi mu se u lice.
  • Dragi bulatovc

    25.06.2018 18:30
    Da
    Inspekcija hahaha koja jos inspekcija nesto radi u Srbiji
  • Djordje

    25.06.2018 18:04
    Isti slucaj
    Tako su I mene vozali pa sam odustao. U pitanju su leviske. Nemam vise zivaca za prevarante u Srbiji, a ovo je jos jedan razlog za pozdraviti vodju sa "trulog" zapada, odnosno za odlazak odavde. Ili je mozda njega trebalo da cimnem da mi resi problem?
  • citalac

    25.06.2018 17:55
    objaviti
    korisnici koji budu ovako izigrani za reklamacije treba da objave svoja iskustva preko društvenih mreže, kako bi kupci u buduće izbegavali kupovine u takvim radnjama. to jedini način da se takve radnje zatvore. da nemaju kome robu da prodaju. od inspekcija slaba vajda.
  • sitnim slovima

    25.06.2018 17:42
    ako 4.7 padne u utorak, bude olyja, grom udari u zrno pirinca, protutnji krdo slonova i na zacelju beba zebra
  • Dejan

    25.06.2018 17:08
    gume
    Evo vam prica mog slucaja gde cu javno napisati ime prodavca i vrste gume ! Kupio sa dva komada letnjih guma Lassa, uKemoimpex-u, kad sam izasao na otvoren put pocele su vibracije na volanu, obisao sam gomilu makstora, pregledali auto prednji trap, diskove, uradio optiku 2000din i da bih na kraju otkrio da obe gume imaju fabricki defekt, jajaste su, odem da reklamiram i tamo bunar, oni ce da uzmu te gume i odnesu na ispitivanje 8 dana a ja cu u medjuvremenu da se vozam na felgama !! Reko vidite i sami pod golim okom da gume nisu krug nego neka elipsa ! Garanciju proizvodjaca imate dok ne predjete katastarski dao prodavca, posle toga sta vam Bog da u ubog zemlji srbiji. Umesto da mi kazu izvinite na maltretiranju i nepotrebnom ponovnom dolasku zbog nase greske, sad cekam da mi nadju zamenske gume pa cu onda ove skinuti i poslati na ispitivanje i to uz napomenu da mogu ih vrate i kazu da su gume odlicne !! Znaci, sledeca kupovina ce me voditi preko granice u madjarsku ili rumuniju, ovde vise ne !!!
  • cirkus

    25.06.2018 16:53
    uvode eu zakone a NEMA KO A IH SPROVODI.
  • zatvorite im radnju

    25.06.2018 16:52
    evropski
  • Vuceljic

    25.06.2018 16:31
    Da
    E ako je Cirilovic rekao onda mora biti izvrseno
  • Ivan

    25.06.2018 15:46
    Ime radnje
    Molim vas ime radnje.
  • Oki

    25.06.2018 15:29
    Dajte ime radnje pa da se javno objavi a onda neka oni tuže zbog te objave. Znaju oni koliko su sudovi ažurni pa zato tako i rade. Zašto ih mediji štite i ne objavljuju ime radnje. Uskoro će je zatvoriti ako se bude bojkotovala njihova roba.
  • Servus

    25.06.2018 14:39
    Ovakvo odbijanje prijema reklamacije je sramotno a odgovor inspekcije je dno dna..
  • Kale

    25.06.2018 14:33
    Inspekciju na reviziju znanja...
  • kakav narod

    25.06.2018 14:33
    Dodjes ostavis pantalone, uzmes druge, izadjes. Pa nek poslovodja gleda sta ce i kako ce, a moze i sudu da se obrati, ako skupi potrebne dokaze
  • Potrosac

    25.06.2018 14:24
    Musterije ce to nagraditi
    Ime radnje dajte, pa da osete pad prodaje gospoda, pa ce leteti ubuduce oko Ivana i slicnih.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna