U jednom butiku renomiranog svetskog proizvođača garderobe i obuće, a smeštenog na prvom spratu tržnog centra BIG, nije moguće izvršiti reklamaciju kao u ostalim radnjama jer reklamacije kupaca prima samo jedno lice i to, samo utorkom.
Bio u Finskoj prosle godine. U jednoj radnji kupim par majica, dodjem kuci, skontam posle par dana da mi se ne svidjaju, naravno skinuo sa njih cenu i bacio racun.
I kazem "hajde da probam da ih vratim, ionako ih nisam nosio, plus prolazim pored radnje, nista me ne kosta"
Ja tamo...stavim majice na pult, kazem da mi se ne svidjaju i da bih da ih vratim nazad i kazem da sam racun izgubio ali da sam majice kupio pre tri dana.
Oni kuc kuc na komp, nadju moj racun, uzmu majice, vrate pare. Sa sve osmehom.
E tako se to radi. Zato je Finska tamo gde jeste a mi tu gde smo mi.
Inace zbog takvog ugodjaja i dalje tacno znam i ime radnje i lokaciju, dobra reklama je cudo :)
Upravo juče sam imala slično iskustvo sa sportskom radnjom na istom mestu. Prodavačica i šef nisu hteli da prihvate reklamaciju jer nisam imala račun iako sam imala etiketu s cenom i njihovim bar kodom :(.
potrosaci nisu obavesteni o svojim pravima, koja glupost, potrosaci jesu obavesteni o svojim pravilam ali se ta prava ne postuju, a inspekcije ne stite potrosaca vec prodavce, sve dok se tako budu ponasali to nam je sta nam je. Sta vredi da se zalimo kad nas vodaju i prave budalama, a dok ti isteras istinu na cistac ima da se ozucis i nasetas. Zato potrosaci alale i bace robu. Tek kod bele tehnike ili robe koja bas puno kosta pokusavaju da isteraju pravdu. Nasi zakonu su na papiru a niko se toga ne pridrzava varaju i obmanjuju se kupci u svim segmentima, i zato neka nam je bog u pomoci.
Sve ovo kod nas su neke fransize ili mesto drugo. Retko koju rasnju drzi sam brend, mozda Nike npr. Dakle od starta imate posla sa nasim ljudima - sta vam to govori?
Ne znam sta vama govori ali znam sta je meni reklo. Ja vec deset i kusur godina nista ne kupujem ovde. I nisu samo cene problem. Mnoga roba je mesana kineska bofl roba sa brendiranom robom koja je opet nizeg kvaliteta nego za zapadno trziste. Imam pouzdane izvore za ovu tvrdnju i jako dobro znam kako se bofl roba pegla do ponoci da bi zavrsila na rafovima za nestvarne cene. Npr farmerice donete za 12eur sada su 70 i vise eur.
To sto se tu radi radi se i u celoj drzavi i u svim porama drustva. Drp ovamo drp onamo i izbegavanje odgovornosti. Ja sam se pomirio da nam nema pomoci...
pokusavam sa MTS--om da raskinem ugovor vec 7 meseci..nikako da odgovore na jednostavno pitanje,u kome trazim da mi obrazloze zasto ne mogu i koju im to ja stetu nanosim,kada nemam duga po utrosenim impulsima...slali su mi preteca pisma itd ...
sad mogu samo da me tuze...ko ih ...
Tako su i mene vozali u Carpisi. Prodali mi kofer uz neogranicenu garanciju, a kad je točkić oštećen promenili priču - samo dok se takav kofer proizvodi, 2 godine bla bla...uz beskrajno dosađivanje, pisanje mejlova, konačno zamenili. Od mene više ni dinara, ali antireklamu svuda. :)
Pa vi kupujte i dalje ovde pa pomazite baticu i Matijevica. segedin je lep, Temisvar, Pecuj. Odete na izlet, vidite nesto lepo i pazarite. Nadivite se onom sto su nasi patriJote porusili, spojite lepo i korisno.
kod nas važi ono geslo da je kupac uvek u pravu; s takvim geslom stvorena je gomila razmaženih potrošača koja smatra da mu i neosnovana reklamacija, poput pogrešnog izbora prilikom kupovine, mora biti uvažena, da se sve može pod bilo kojim uslovima zameniti, čak i kada nemaju dokaz o kupovini u vidu računa, jer sada postoji taj famozni zakon koji ih štiti. Kupi belo meso, pa kad dođe kući, prohte mu se batak, dođe i traži zamenu. Ili smatra da mora biti uslužen kao tri prosečna kupca, ne mareći niti za druge potrošače, niti za radno vreme trgovine, a najmanje za one koji tu rade. Potrošače svakako treba edukovati u pogledu prava koja uživaju, ali im nikako ne treba dopustiti iživljavanje na zaposlenima u trgovini kojem su skloni, jer im to pravo niko nije dao. Da ne govorimo o drugim zloupotrebama u sektoru trgovine kojima su izloženi trgovci, poput tajnih kupaca, novoustanovljene kategorije huškača protiv zaposlenih u trgovini kod njihovih poslodavaca, zbog kojih se neretko dešavaju i otkazi.
Svi zakoni su postojali i pre EU ali ih niko ne poštuje. Domaće tekstilce su ugnjetavale inspekcije redom dok ih nisu pozatvarali, a sad kad god krenem u kupovinu po fensi „plastikarama“ pitam se čime smo zaslužili ovoliko smeća? Najčešće kupovinu obavim van zemlje i nemam potrebe za reklamacijom jer kvalitet odgovara ceni, a ovde nema garancije ni kad istreseš gomilu para...
Mom kolegi kada izadje neka baba ne pešački ili neko ispred napravi prekršaj počne da psuje Vučića
. Naravno on je za sve kriv
. Tako i ovaj koji neće da ode u utorak i zameni farke, lakše je da kaže banana država smrdija i da pljuje pa vlasti.
Inače ima ekipa lepih novosadjanki koje kupe jedan komad original firmirane robe a zatim i istu takvu kopiju na pijaci pa sa tim računom i kopijom odu nazad u prodavnicu da zamene kopiju za još jedan original. Zato je samo jedan radnik ovlaśćen da menja. uglavnom bude neko iskusan i ko zna za jadac. Ako se pak i on zezne i zameni, zna se, Vučić je kriv.
Kako znaju kad treba da naplate il ako im neplatis odma izvrsitelji na vrata a kada treba za potrosaca tu se prave nemi e pa nemojte da ih vise i podrzavamo neka propadaju netreba mu vise nikad uci u radnju pa neka bankrotira to bi mu bas od srca uradio i smejao bi mu se u lice.
Tako su I mene vozali pa sam odustao. U pitanju su leviske. Nemam vise zivaca za prevarante u Srbiji, a ovo je jos jedan razlog za pozdraviti vodju sa "trulog" zapada, odnosno za odlazak odavde. Ili je mozda njega trebalo da cimnem da mi resi problem?
korisnici koji budu ovako izigrani za reklamacije treba da objave svoja iskustva preko društvenih mreže, kako bi kupci u buduće izbegavali kupovine u takvim radnjama. to jedini način da se takve radnje zatvore. da nemaju kome robu da prodaju. od inspekcija slaba vajda.
Evo vam prica mog slucaja gde cu javno napisati ime prodavca i vrste gume ! Kupio sa dva komada letnjih guma Lassa, uKemoimpex-u, kad sam izasao na otvoren put pocele su vibracije na volanu, obisao sam gomilu makstora, pregledali auto prednji trap, diskove, uradio optiku 2000din i da bih na kraju otkrio da obe gume imaju fabricki defekt, jajaste su, odem da reklamiram i tamo bunar, oni ce da uzmu te gume i odnesu na ispitivanje 8 dana a ja cu u medjuvremenu da se vozam na felgama !! Reko vidite i sami pod golim okom da gume nisu krug nego neka elipsa ! Garanciju proizvodjaca imate dok ne predjete katastarski dao prodavca, posle toga sta vam Bog da u ubog zemlji srbiji. Umesto da mi kazu izvinite na maltretiranju i nepotrebnom ponovnom dolasku zbog nase greske, sad cekam da mi nadju zamenske gume pa cu onda ove skinuti i poslati na ispitivanje i to uz napomenu da mogu ih vrate i kazu da su gume odlicne !! Znaci, sledeca kupovina ce me voditi preko granice u madjarsku ili rumuniju, ovde vise ne !!!
Dajte ime radnje pa da se javno objavi a onda neka oni tuže zbog te objave. Znaju oni koliko su sudovi ažurni pa zato tako i rade. Zašto ih mediji štite i ne objavljuju ime radnje. Uskoro će je zatvoriti ako se bude bojkotovala njihova roba.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanina "šetaju" nedeljama jer želi da vrati pantalone s greškom
Autor: Dragana Prica - dragana@021.rs
Novi Sad
•25.06.2018.
•14:04 > 14:51
Komentari 27
primer iz Finske
I kazem "hajde da probam da ih vratim, ionako ih nisam nosio, plus prolazim pored radnje, nista me ne kosta"
Ja tamo...stavim majice na pult, kazem da mi se ne svidjaju i da bih da ih vratim nazad i kazem da sam racun izgubio ali da sam majice kupio pre tri dana.
Oni kuc kuc na komp, nadju moj racun, uzmu majice, vrate pare. Sa sve osmehom.
E tako se to radi. Zato je Finska tamo gde jeste a mi tu gde smo mi.
Inace zbog takvog ugodjaja i dalje tacno znam i ime radnje i lokaciju, dobra reklama je cudo :)
Miki
Sanja
novosadjanka
artist
Koagulant
Ne znam sta vama govori ali znam sta je meni reklo. Ja vec deset i kusur godina nista ne kupujem ovde. I nisu samo cene problem. Mnoga roba je mesana kineska bofl roba sa brendiranom robom koja je opet nizeg kvaliteta nego za zapadno trziste. Imam pouzdane izvore za ovu tvrdnju i jako dobro znam kako se bofl roba pegla do ponoci da bi zavrsila na rafovima za nestvarne cene. Npr farmerice donete za 12eur sada su 70 i vise eur.
To sto se tu radi radi se i u celoj drzavi i u svim porama drustva. Drp ovamo drp onamo i izbegavanje odgovornosti. Ja sam se pomirio da nam nema pomoci...
sale novosadjanin
sad mogu samo da me tuze...ko ih ...
Aleksa
Nervirach
mentalitet potrošača
Seka
Sima Kosmos
. Naravno on je za sve kriv
. Tako i ovaj koji neće da ode u utorak i zameni farke, lakše je da kaže banana država smrdija i da pljuje pa vlasti.
Inače ima ekipa lepih novosadjanki koje kupe jedan komad original firmirane robe a zatim i istu takvu kopiju na pijaci pa sa tim računom i kopijom odu nazad u prodavnicu da zamene kopiju za još jedan original. Zato je samo jedan radnik ovlaśćen da menja. uglavnom bude neko iskusan i ko zna za jadac. Ako se pak i on zezne i zameni, zna se, Vučić je kriv.
Bora
Dragi bulatovc
Djordje
citalac
sitnim slovima
Dejan
cirkus
zatvorite im radnju
Vuceljic
Ivan
Oki
Servus
Kale
kakav narod
Potrosac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H